FAQ

Vanliga Frågor

Leveranstiden styrs alltid av önskad produkt eller tjänst, om vi har det på lager så kommer det dagen efter vid beställning innan klockan 12.

Absolut! Kontakta oss i samband med din beställning så ordnar vi det.
One Office erbjuder nöjdhetsgaranti, vilket innebär att alla kunder alltid har returrätt på sina produkter om de tycker att produktinformationen inte stämde eller om de helt enkelt är missnöjda med sin produkt! Inom 5 arbetsdagar kan du returnera din produkt om du är missnöjd. Därefter gäller givetvis övrig angiven garanti. Skulle du som kund däremot beställa fel produkt måste vi tyvärr ta en returavgift.
Via telefon, personligt besök, webshopen eller mail. Valet är ditt!
Ta en bild på den trasiga produkten och hör direkt av dig till din säljare så hjälper de dig.
Självklart! Antingen kommer vi överens om ett fast pris för jobbet eller så arbetar vi med s.k. ”Löpande monteringskostand”. Då debiteras ni istället per timme samt för eventuella material & tillbehör.

Absolut. Du hittar alla vi som jobbar på One Office under ”Personal”.

Vid sen inbetalning debiteras en första påminnelseavgift direkt. En andra påminnelseavgift kommer efter 5 arbetsdagar, därefter lämnas ärendet över till inkasso.

Ja, vi levererar idag till företag i hela världen!

Vi väljer att inte ha uppsägningstid på våra kontorstjänster om inget annat avtalats. På våra städtjänster har vi däremot 6 månaders uppsägningstid som standard om inget annat avtalats mellan parterna. Detta då vi projektanställer städare efter olika typer av projekt. För frukt gäller uppsägning senast 30 dagar innan sista önskad leverans. Detta då vi alltid planerar våra fruktleveranser en månad framåt.
Vid mattor utan logga gäller 3 månaders uppsägningstid. Vid logomattor gäller 36 månaders bindningstid.
I enlighet med avtal hos ansvarig uthyrare fakturerar vi en summa för att hålla vår del av avtalet som vi sedan debiterar kund.
Återhämtning av maskin fr. 2000 kr.
Rekonditionering av maskin beroende på skick samt storlek fr. 1500 kr.

Vi debiterar er som kund för svinnet efter rapport som skickas ut månadsvis.

Om du inte hittar svaret på din fråga eller om du vill rapportera ett problem, vänligen fyll i formuläret nedan.